Friday, September 13, 2024
Lenovo

ລາວ-ກໍາປູເຈຍ-ຫວຽດນາມ ເພີ່ມການຮ່ວມມືຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້ແບບຍືນຍົງ

ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ທີ່ນະຄອນຫລວງພະບາງ ສະຖາບັນວິທະຍາສາດສັງຄົມແຫ່ງຊາດລາວ ຮ່ວມກັບ ສະຖາບັນສິ່ງແວດລ້ອມ ສ ເກົາຫລີ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມສຳມະນາວິທະຍາສາດສາກົນ ປະຈຳປີ 2019 ຄັ້ງທີ VIII ຂຶ້ນພາຍໃຕ້ຫົວຂໍ້:

ການຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້ແບບຍືນຍົງຢູ່ ລາວ, ກຳປູເຈຍ ແລະ ຫວຽດນາມ.

ໃນກອງປະຊຸມ ໄດ້ມີການນໍາສະເໜີບົດຄົ້ນຄວ້າ ຈໍານວນ 13 ບົດ ເຊິ່ງແບ່ງອອກເປັນ 3 ວາລະ ເພື່ອໃຫ້ບັນດາຜູ້ແທນ ສົນທະນາແລກປ່ຽນຄໍາຄິດຄໍາເຫັນຢ່າງມີເຫດມີຜົນ ແລະ ຖືກຕ້ອງກັບພາວະວິໄສ ເຊິ່ງໄດ້ລົງເລິກເຖິງບົດບາດການຮ່ວມມື ການຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້ແບບຍືນຍົງຕໍ່ການພັດທະນາໃນ 3 ປະເທດ ແລະ ບົດຮຽນການຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້ແບບຍືນຍົງຢູ່ສາທາລະນະລັດ ສ ເກົາຫລີ ແລະ ໃນໂລກ.

ທັງນີ້ ເພື່ອປະກອບສ່ວນໃນການປົກປັກຮັກສາ ແລະ ເປັນມິດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ, ປົວແປງຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງປະຊາຊົນຕາມທິດພັດທະນາຍືນຍົງ, ສົມດູນກັບຄວາມສາມາດ ແລະ ທ່າແຮງການພັດ ທະນາຂອງຂົງເຂດໃນສະພາບການໃໝ່.

ການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ ແລະ ຂໍ້ສະເໜີແນະຕ່າງໆຈາກວິທະ ຍາກອນ ແລະ ສໍາມະນາກອນຄັ້ງນີ້ ມີຫລາຍຄໍາຄິດຄໍາເຫັນສໍາຄັນທີ່ຈະຕ້ອງໄດ້ສືບຕໍ່ຄົ້ນຄວ້າ ນຳສະເໜີໃຫ້ການນຳຂອງພັກ ແລະ ລັດຖະບານແຕ່ລະປະເທດຮັບຊາບ ເພື່ອຈະໄດ້ມີການຊີ້ນຳນຳພາໃຫ້ຖືກຕ້ອງເໝາະສົມ.

ແຫຼ່ງຂໍ້ມູນ: ຂປລ

InsideLaos
InsideLaoshttp://insidelaos.com
Online Journalists at insidelaos.com.

More from author

Related posts

ຂໍຂອບໃຈນຳຜູ້ສະໜັບສະໜູນ

Latest posts

ເປີດແລ້ວ… ເຊເວັ່ນ ອີເລຟເວັ່ນ ສາຂາວັງວຽງ ຊິຕີ້ (VANGVIENG CITY)

ເມື່ອວັນທີ 10 ກັນຍາ 2024 ທ່ານ ປະລິນຍາເອກ ສີວຽງໄຊ ອໍລະບູນ, ຫົວໜ້າຫ້ອງວ່າການປົກຄອງແຂວງວຽງຈັນ ໄດ້ເປັນປະທານໃນພິທີເປີດເຊເວັ່ນ ອີເລຟເວັ່ນ ສາຂາ ວັງວຽງ ຊິຕີ້ (VANGVIENG CITY) ຢ່າງເປັນທາງການ ເຊິ່ງຕັ້ງຢູ່ທີ່ ບ້ານສະຫວ່າງ ເມືອງວັງວຽງ ແຂວງວຽງຈັນ ຖືເປັນຮ້ານສາຂາທີ 08 ໃນ ສປປ ລາວ ແລະ ເປັນອີກໜຶ່ງຮ້ານຕ່າງແຂວງສາຂາໃໝ່.

ຜົນປະກອບການດ້ານການເງິນ H1/2024 ຂອງ VietJet ສະແດງໃຫ້ເຫັນລາຍຮັບ ແລະ ຜົນກຳໄລທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ ທ່າມກາງການຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໄວວາ

(ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ວັນທີ 9 ກັນຍາ 2024) - ບໍລິສັດຫ້າງຫຸ້ນສ່ວນການບິນ VietJet (HOSE: VJC) ໄດ້ອອກຖະແຫຼງການກວດກາການເງິນ ເຄິ່ງປີທຳອິດຂອງປີ 2024 (H1/2024) ລາຍງານຜົນລາຍຮັບ ແລະ ກຳໄລເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງເຕີບໃຫຍ່ເມື່ອທຽບໃສ່ປີຕໍ່ປີ (YoY).

“ດົນຕີ” ຄວນເປັນຫຼາຍກວ່າງານອາດິເຣກ

ຍອມຮັບວ່າ ໃນປັດຈຸບັນໄວໜຸ່ມລາວສ່ວນຫຼາຍໃຫ້ຄວາມສົນໃຈຕໍ່ສຽງດົນຕີ ທັງມີແນວຄິດ, ການປະດິດແຕ່ງທີ່ຫຼາກຫຼາຍ, ທັນສະໄໝ ແລະ ເປີດກວ້າງຂຶ້ນ; ແຕ່ຖ້າຖາມເຖິງສິລະປິນ ຄ້າຍເພງ ຫຼື ນັກຮ້ອງແທ້ໆ ເກືອບນັບໄດ້ເລີຍວ່າມີຈັກຄົນ, ມີຈັກຄ້າຍ ເພາະຫຍັງຈຶ່ງເປັນແບບນັ້ນ? ອາດຈະເປັນຍ້ອນຫຼາຍຄົນຍັງຄິດວ່າ ດົນຕີເປັນພຽງງານອາດີເຣກ ຫຼິ້ນແຕ່ໃນຍາມວ່າງ ເຮັດມັນເພາະມັກ ແຕ່ກໍຍັງຫາລາຍໄດ້ໃຫ້ຕົນເອງບໍ່ໄດ້ ຫຼື  ອີກຢ່າງໜຶ່ງອາດເປັນເພາະເຮົາຍັງຂາດການສະໜັບສະໜູນ ແລະ ຍົກສູງດ້ານດົນຕີບໍ?